H I S S & D I S S

Jag börjar me diss för det är väl lättast (?)




♦  DÅLIGA FÖREBILDER
det är skit bara, för som kissie, dessie och alla andra, ja jag lärser själv deras bloggar men ni måste ju hålla med mej om att dessa bloggare inte är specielt bra förebilder, titta dricka, röka jag menar som nu kissie förstorar brösten, jag menar titta på henne vad gör homn sig själv till ? va faan kommer denna värld på väg någon stans ? vad kommer hända sen ? jag tycker att detta får en fet DISS!!


SKITSNACK'
det är jag så jävla trött på, skit på det. att alla bara orkar snacka så jävla mycket skit hela tiden. jag pallar inte mer skit nu, hoppas alla fattat det nu , DISS på det.








♥ VICTORIA OCH DANIEL
haha är väl den enda som tycker att detta ska bli skit kul !
jag ska lätt försöka att vara hemma på bröllopet, tycker detta värkligen ska bli kul !
GRATTIS TILL EN HISS <3

♥  HIPPIE
HAHA, jag  var tvungen att ge denna underbara stil en hiss, och då menar jag kanske inte hela stilen, utan lite mer detaljerna i stilen som får en hiss, typ en väska me fransar, hippe pannband, eller en lång klänning. jaja denna stil får i allafall en stor HISS!!


K  L  A  R  M  A  N  ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0