KONSERTEN var bra ;)

jaha den var bra:)
han var bra, timo.
i morgon kanske jag till grönan men bara kanske, om FRIDA svarar  på mitt mess !
och Embla är på sweden rock, hoppas du har kul gumman :D längtar tills du kommer hem jag vill hitta på nåt, du slutar ju på tisdag, så kan vi inte göra nåt, vi har ju inte gjort når på över en vecka, för oss är ju det skit lång tid, det känns som en evighet! så vi för hitte på nåt! kanske ska messa Lovisa i B och ska  kanske kan dra till grönan me henne då... <3

juste jag vill göra hiss och diss också men jag tror att jag göra det i morgon, jag är skit trött. eller jag kanske gör det nu, eller jag vet inte. skit samma jag måste sova, men jag vill göra det nu!

PUSSPUSS


K  L  A  R  M  A  N  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0